Event: Uppdateringsmöte om Science Village-etableringen, 26 september

Den 26 september arrangeras ett uppdateringsmöte för de verksamheter som på något sätt berörs av Science Village-etableringen. Mötet hålls som del av det återkommande “Mötesplats Rydberg” i Rydbergssalen, på Fysicum. Anneli Löfgren, projektledare för Nanolab Science Village, ger en uppdatering kring Etapp 1 och var dem är i processen. Else Lytken, biträdande prefekt för Fysiska institutionen, berättar om bland annat vårens designdrivna dialoger och hur arbetet med Etapp 2 väntas fortlöpa under hösten. För de som deltar fysiskt serveras fika från klockan 15.00, och seminariet börjar 15.15. Det finns möjlighet att delta online. Mötet hålls på engelska.

När: Tisdag 26 september 2023
Tid: 15:00 (15:15) -16:00
Var: Rydbergsalen, fysiska institutionen, Professorsgatan 1, Lund eller online via Zoom
Språk: Engelska

Vänligen mejla lusciencevillage@science.lu.se om du önskar delta i informationsmötet online.

september 4, 2023

Alla blogginlägg Event