Se inspelningen av Morgonsamtalet 5/4 om vad som är på gång i Brunnshög

Detta inlägg publicerades först på Science Village-kontorets blogg. Kontoret är nu nedlagt.

Inspelningen av Morgonsamtalet från april finns nu tillgänglig med undertexter på svenska och engelska. Observera dock att den engelska översättningen är automatgenererad – en teknik som blir alltmer träffsäker ju mer vi använder den.

Gå direkt till inspelningen av Morgonsamtalet 5/4

Instruktion: titta med eller utan undertexter

1. Klicka på följande länk för att öppna videospelaren i en ny flik i din webbläsare: https://lu.instructuremedia.com/embed/6a890407-0dda-494e-990e-c51fb09dcbff
  2. Tryck på kugghjulet i det nedre högra hörnet för att öppna “inställningar”. Tryck på “undertexter” och välj språk. OBS! Engelsk översättning är automatgenererad och kan innehålla fel.
  3. Undertexterna går nu att sätta på och av genom att trycka på symbolen för undertexter (mittimellan symbolerna för inställningar och volymkontroll).

Alla blogginlägg Event SVkontoret