Presentation från informationsmötet 5 februari 2024

Per Mickwitz, vicerektor för bl.a. campusutveckling (hö), projektledare Knut Deppert (vä), lokalplanerare Charlotte von Brömssen (mitten vä), och arkitekt Adalaura Diaz Garcia, White arkitekter (mitten hö). Bild från informationsmötet 5 februari. Bild: C. Schubert

Presentationen som projektgruppen höll i samarbete med White arkitekter under informationsmötet den 5 februari 2024 i Lundmarksalen finns här. Mötet fokuserade på lokalprogrammet och delade utvalda delar ur programmet med direkt berörda från universitetet och intresserade studenter. Dessutom diskuterades planerna för projektet under 2024 och avslutades med en öppen frågestund från publiken.

Ladda ned presentationen från informationsmötet (PDF, 16 MB, nytt fönster, på engelska).

Har du frågor om lokalprogrammet eller projektets arbete kring programmet är du välkommen att mejla: lusciencevillage@science.lu.se

februari 7, 2024

Alla blogginlägg Event Lokalprogram