Institutionen för Astronomi och teoretisk fysiks vision för universitetets etablering i Science Village

Den övergripande visionen för Lunds universitets etablering i Science Village är under framtagande och kommer inom kort att kunna presenteras här. Men arbetet i verksamheten står inte still för det, vilket Institutionen för Astronomi och teoretisk fysik är ett gott exempel på.

Här publiceras nu deras vision kopplad till en etablering i Science Village. Det är av stort värde för hela universitetet att samla verksamhetens olika målbilder så en samsyn kan skapas som ligger i linje med den övergripande visionen.

Ladda ned institutionen för astronomi och teoretisk fysiks vision för Lunds universitets etablering i Science Village (PDF)