28/10 Lunchsamtal på Science Village-kontoret med Annika och Sven: möjligheter och utmaningar för LTH och Naturvetenskapliga fakulteten

Detta inlägg publicerades först på Science Village-kontorets blogg. Science Village-kontoret och bloggen är nu nedlagda och publiceras därmed på LU i Science Village-bloggen.

Fredagen den 28:e oktober gästas vi av Annika Olsson, rektor vid Lunds Tekniska Högskola (LTH), och Sven Lidin, dekan vid Naturvetenskapliga fakulteten, för samtal på Science Village-kontoret – denna gång vid lunchtid. Vi kommer att prata om möjligheter och utmaningar med etableringen i Science Village för LTH och Naturvetenskapliga fakulteten. Varmt välkomna att delta via Zoom!

Se tidigare samtal på Science Village-kontoret

Vad: Livesänt samtal på Science Village-kontoret
När: fredag 28 oktober klockan 12.00-12.45
Var: Zoom, anmälan krävs – registrera dig här
För vem: alla intresserade
Hur: registrera dig och få en Zoomlänk på mejl. Alla som deltar i Zoom kan ställa frågor i chatten.
Språk: samtalet hålls på svenska men publiceras i efterhand med text på både svenska och engelska

Kontakt: linnea.morth@science.lu.se

oktober 21, 2022